strona główna    o firmie    wsparcie    dział handlowy    cennik    reklamacje i zwroty    referencje    regulamin    koszyk    kontakt   
 
Wtorek
19 marca 2024


SKLEP INTERNETOWY
Kontakt
Zlokalizuj przesyłkę FeEx
Zlokalizu przesyłkę DPD
Partner APP
Rejestracja


 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

I. WARUNKI OGÓLNE

  • Właścicielem serwisów i sklepu internetowego www.aldom.com.pl i www.aldom.pl jest Firma Usługowo Handlowa ALDOM z siedzibą w Krakowie przy ul. Łanowej 63
  • Sklep internetowy firmy ALDOM, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.aldom.com.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu. W ofercie posiadamy szeroką gamę urządzeń z asortymentu systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu i systemów p.poż.
  • Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.aldom.com.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
  • Aby złożyć zamówienie konieczne jest zarejestrowanie użytkownika poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu. W przypadku gdy dane klienta nie będą kompletne zamówienie nie zostanie przyjęte.
  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i święta realizowane będą od rana następnego dnia roboczego.
  • Każde zamówienie złożone w sklepie internetowym będzie potwierdzone w postaci wiadomości e-mail:
    • potwierdzającej przyjęcie zamówienia;
    • informującej o dacie wysyłki towaru.
  • Osoby dokonujące zakupu w sklepie internetowym dobrowolnie wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich danych osobowych (tj. imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu i adresu e-mail) Wszelkie Państwa dane osobowe wykorzystywane są jedynie do celów realizacji zamówienia i nie będą w jakikolwiek inny sposób udostępniane lub wykorzystywane.
  • Sklep internetowy firmy ALDOM. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu internetowego firmy ALDOM mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

II.  ZAMOWIENIA i WYSYŁKI

  • Wszelkie dane teleadresowe naszej firmy znajdziecie Państwo pod adresem : http://www.aldom.pl/kontakt/
  • Zamówione towary dostarczamy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej  DPD Polska, gdzie zamówienie złożone do godz 13:00 realizowane jest tego samego dnia i dociera do adresata do godz 16:00 dnia następnego (nie licząc sobót i niedziel).
    Płatność za przesyłkę (20,00 zł brutto) umieszczana jest na fakturze VAT i zawiera już wliczony koszt "pobrania".
  • Zamówienia na produkty oferowane na stronach serwisu www.aldom.pl można zamawiać za pośrednictwem wyżej wymienionej strony WWW oraz fax-em i email-em.
  • Każdy zakup finalizowany jest fakturą VAT lub paragonem fiskalnym (wedle wskazań kupującego).
  • Przy zakupach przewyższających kwotę 500,00 zł (netto) koszt wysyłki  ponosi nadawca.
    (wyjątkiem jest wysyłka paletowa gdzie waga przekracza 31,00 kg wówczas cena naliczana jest w zależności od wagi od 40,00 zł )
  • Formy płatności przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem strony WWW :
    a) Płatność przy odbiorze (tzw. za pobraniem) - płatność (gotówką) dokonywana jest w momencie odbioru przesyłki od kuriera (przy tego rodzaju płatności prosimy o  zachowanie listu przewozowego gdyż stanowi on dokument potwierdzający uregulowanie płatności faktury),
    b) Przedpłata na konto - (tzw. przelew potwierdzony) - na podstawie zamówienia zostaje wystawiana FAKTURA PRO FORMA (na której widnieje nr konta bankowego na który należy dokonać płatność), którą wysyłamy do Państwa e-mailem lub faxem. W momencie otrzymania płatności na konto firmy zostaje wysyłany zamówiony wcześniej towar.
    c) Przelew (nr rachunku bakowego) , przyznawany dla stałych klientów sklepu.

III. GWARANCJE

  1. Towary oferowane w sklepie internetowym www.aldom.com.pl  są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi. 
  2. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.
    Jeżeli towar nie posiada karty gwarancyjnej podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest oryginał faktury VAT.
  3. Wszystkie urządzenia objęte gwarancją przyjmowane będą do naprawy tylko i wyłącznie w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym razie sklep ma prawo odmówienia przyjęcia towaru do naprawy.

IV. REKLAMACJE

  1. W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
  2. Jeżeli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, każdy zamówiony za pośrednictwem sklepu internetowego produkt może zostać odesłany w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Za odesłane produkty zwracana jest pełna kwota ich wartości bez kosztów wysyłki pod warunkiem że towar jest nieużywany, czysty i kompletny.
    Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" 
     
  3. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Koszty przesłania Państwu bezwadliwego towaru pokrywa sklep.
  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
  5. Przy wymianie towaru na inny model lub wielkość, ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient.
  6. Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany rachunek (wybór formy zależy od Państwa). Pieniądze zwracamy tylko za towar, nie zwracamy kosztów przesyłek. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek za pobraniem! 
  7. O chęci zwrotu lub wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić: handel@aldom.com.pl 
  8. Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć kopię oryginału rachunku. Towar należy przesyłać na adres firmy.

akceptuję warunki regulaminu




hasło
Jesteśmy Certyfikowanym Dealerem Hikvision!
satel dystrybutor
Dahua Partner
UWAGA !!!
1. 09. 2020
MEGAPROMOCJE - Strona dostępna dla uczestników "PROGRAMU PARTENSKIEGO" O szczegóły pytaj pod nr. telefonu 12 411 88 88
Ciasteczka
14. 03. 2019
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Pomoc w ofertowaniu !!!
19. 10. 2005
Z pomocą naszego serwisu internetowego macie Państwo możliwość samodzielnego przygotowywania ofert branży: alarmy , telewizja przemysłowa, systemów p.poż., kontroli dostępu.